Konitchiwa!

Hola! Konitchiwa! Hello! Hej!
Nu har jag sagt hej /godmmorgon på alla språk jag kan.
Idag har det nog inte hänt något speciellt direkt men i går så kunde jag inte slita ansiketet från datorn minsann...
Det nya avsnittet från Fairy Tail kom nämligen ut igår. (för er som inte vet vad det är så är Fairy Tail en anime. Anime är en japansk tecknad serie. Fast bättre )
och då började man så klart hyperventilera eftersom man typ har väntat i månader på att ett par speciella typer ska få sin röst (ni fattar vad jag snackar om om ni vet vad anime är)
problemet är bara att en av typerna låter som en gammal gubbe. fast han är typ runt 20 och den andra ser ut som ett jävligt SMALT emo. Jag menar han SKA se ut lite some ett emo, det är därför han är så snygg men han är ta mig fan blek som ett spöke och smal som en pinne.... >.>
och sen har vi än liten jävel (en kat med vingar) som jag typ har sörjt sen han (typ kanse) dog inom parantes mördades.
Men iallafall han har nu fått en extremt pipig röst (lite som en fågelunge eller nåt och han säger hey i alla sina meningar... OTROLIGT enerverande. Vad bra att han dog. (nästan och KANSE dog) fast det gör ingenting att deras pupiler är små som stenar (vilket gör åldern ogissbar eftersom dom ser så mycket äldre ut) och sa jag att killen med gubbrösten låter som en ryss? aja, det gör absolut ingenting eftersom dom är så sexiga så det väger upp mer än väl! xD

     det här är en bild från mangan (som egentligen är svartvit)
 
obs.De flygande katterna finns icke med på denna bild.,....
/Miss Nobody
Kommentera här!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!